𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱ ق.ظ

... The letter he wrote for him

 

ممنون برای کمکت، من معمولا زیاد نمیخندم

ولی وقتی تو باهام حرف میزنی باعث میشی به صورت وحشتناکی از ته دلم بخندم و لبخند بزنم

دوست دارم با تو دبیو کنم تا باهم بیشتر بخندیم

شیپ گاردن،دوستت دارم

-نامه ای که جی توی ایلند برای جونگوون نوشته بود

چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۰۹:۴۸
    چرت و پرت نویس وب

    انا

    حلالت نمیکنمㅠㅠ🤌

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۰۹:۵۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    چرااااا...؟ 
    وای جیوون ایز فاکینگ ریل
    مومنتاشوننننننن... 
    +ایا میدانستین جی و جونگوون یه بار باهم رفتن حموم؟ اونحایی ک میگفتن تو ایلند روح اومده جی میترسید به همه پیشنهاد داد هیچکی قبول نکرد فق جونگوون قبول کرد... 😐🔪تو یکی از مصاحبه ها یه فنی پرسید واقعا راسته یا ن گفتن اره راسته... 😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۰۹:۵۹
    چرت و پرت نویس وب

    با این اوضاع انجین دو اتیشه بودنت یاد یکی میندازیمㅠㅠ

    +میدونستی وی آی باهم سر شستن هیونگ دومشون شرط بستن بعدم مکنه عزیز باخته رفته شستتش؟"-"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۰:۰۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    یاد کیییی؟ 
    +ودففففففف... وی آی زیادی سمن اینو باید همه قبول کنیم...
    +جمله بندی و ادبیات فارسی افتضاححححح... 
    -وای چرا من هیچوقت موقعیتارو یادم نمیمونههههه؟ همه گروها رو عین توباتو و انهایپن و نیوجینز بدون موقعیت بزارن خیال خودشونو راحت کننن... هیونگ دوممم؟ میشه یوهان؟
    +اگه اشتباه گفتم ب بزرگی خودت ببخش دیگههه من هنوزم بعضی وقتا فک میکنم انهایپن و توباتو یه گروهن د فاز؟ 
    +ربطشو  خودت بفهم دیگه.... 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۰:۰۲
    چرت و پرت نویس وب

    ویکلی ایدل با حضور AB6IX رو هم ببین😂🙂

    اینو دیگه روم نمیشه توضیح بدمxDD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۰:۰۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    بعدا میبینممممم... 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۰:۳۰
    چرت و پرت نویس وب

    الناز...نمینساسیش...اون انجینم کرد:")))

    +تازه کجا دیدی...قبل کاملک هتل بودن*احتمالا برای تورشون*بعد مسیرن استخر

    یوهان از اب میاد بیرون همون موقع جونسو میگه"یهونگ بیا یبار تا ته مسابقه بدیم* 

    یوهانم روحیه رقابتی بالایی داره..xD

    میپره تو اب میره ...بعد عینک نزده بود جلوشو نمیبینه سرش میخوره به دیوار استخر زخمی میشهxDㅠㅠ

    بعد حالا...میاد میبینه حونسو همونجا وایستاده مسابقه نداده

    از اب که میان بیرون دونگهان تا میبینتش میگه چرا پیشونیت زخمیه...یوهان هم به گفته خودش اون موقع تازه میفهمه زحمه‌xDDD

    ++من یا تو؟"-"

     

    ببین اگر اینو موقعیت حساب میکنی توباتو هم دارن...کاب مکنس یونجون هیونگ:|

    تصور یونجون به عنوان هیونگ*

    جا به جا سدن مرز های هیونگی*

     

    منظورم از هیونگ دوم ، دومین عضو بزرگ تر بود که میشه دونگهان

    اول دهیونه بعد دونگهان و یونگها و یوهان و سوکهوا و جونسو

    یوهان و یونگها همسنن ۹۹ لاین...

     

    +اگر توباتو و انهایپن و "اند تیم" باهم اوکی شن مثل رابطه توباتو و انهایپن قل میدم هرکیو میشناسم فن هایپ فمیلی کنم...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۱۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اها...
    +وای سممم...اره خداعیش روحیه رقابتی یوهانو نباید دست کم گرفت
    ++من...


    عام من منظورم رپر و ووکالیست و اینا بود...نمیتونم بفهمم خو چرااا وقتی همه اعضا میتونن همه کاری بکنن و تو همه چی استعداد دارن واسشون موقعیت میزارن...
    من کلا تو سن و اینا مشکل دارم به زور سال تولد اعضای انهارو یاد گرفتم نمک رو زخمم نپاش پلیز..
    وات د فازززززز؟ مگه جونسو هیونگ گروه نبوددد؟؟وای مگه یونگها متولد 2002 نبود؟
    +و من ک هیونگ فندوم اصلیم متولد 2001 عه و مکنش متولد 2006عه...

    +وای دقیقااااا...کل بیانو شکلات و شیرینی و لواشک خیرات میکنم...البته اندتیم و انهایپن رابطشون خیلی خوبه هم بخاطر ایلند هم بخاطر اینکه یونیورساشون نزدیکه خوناشام و گرگینه و کی و تاکی و ای جی به عنوان گرگینه تو وبتون انهایپنن.... ولی توباتو رو نمد
    ولی بیا قبول کنیم رابطه ی انها و توباتو>>>>>>>>>>>>>>>
    نمیتونم هیسونگو تو توباتو تصور کنم خیلی سم میشه...
    +عام برنامه پلی گراوندو دیدی؟ کلا دو قسمته انها و توباتو باهمن..
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۱۴
    چرت و پرت نویس وب

    جونسو خودش فکر کنم متولد ۲۰۰۰🙂😐

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۱۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عه...
    +وقتی 5 ساعت تایپ میکنی جوابت یه خطه...
    من از زندگیم لفت میدم")
    یه سوال...یونیورس وی آی چیه؟
    یونیورس ندارن؟
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۳۰
    چرت و پرت نویس وب

    نه اناااااا

    تاحالا دیدی ۱ خط ج بدم؟

    رفتم سر کلاس...ㅠㅠ

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۳۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اها....
    ماعم مطالعات داریم الان
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۴۶
    چرت و پرت نویس وب

    وایxDDDD

    ویکلی ایدل با حضور وی آی...دهیون و یوهان مسابقه تکواندو گذاشتن که دهیون میبره...یوهان تا ماشو اورد بالا دهیون عقبکی رفتXDDDD

    قبولت دارمㅠㅠ

    یوهانی که قرار بود ووکالیست باشه رپر شد:

    خیلی از ایدلا میتونن جفتشو انجام بدن...

    عه

    من همین الان بیوگرافیشونو به نگاه انداختم حفظ شدم

    جونسو 2001

    سوکهوا‌2000

    یوهان و یونگها  1999

     دونگهان 1998

    دهیون 1997

    عه قرار بود نمک رو زخت نپاشم...

    میانه"^"

    جونسو هیچوقت هیونگ نبود...🙂🙂🙂😐

     

    چرا هیونگشون و مکنمون همسنن...

    مطمعنییی؟میکی ۱۶ سالش نیستاااا

     

    حالا تو توباتو روههم بیار قاطی اینا...ㅠㅠ

    رابطه هایپ:

    بی تی اس♡تی اکس تی

    تی اکس تی ♡ انهایپن

    انهایپن ♡ اند تیم

     

    راجب وبتونشون واقعا خبر نداشتم"-"

    فکر کنم ۱قسمت دیدم

    همونیه که انها میرن تو تیم توباتو 

    یکس اواز یکی ادبیات و دنس و هنر؟

    واقعا یادم نی"-"

    یکسم بود سوبین میرفت سر به سر یونگهان میزاشت...ویدیوش ترند شد..."-"

     

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۹ آذر ۰۱، ۱۲:۰۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عا....

    سمممم...نیکی 17 سالشه...

    چ توصیف خوبی....اره خداعیش اینطوریه..


    عا..وبتون انهایپن جایزه ی بهترین وبتون سال 2022 رو گرفت بخاطر اینکه هم کیفیتش بالاتره هم خط داستانیش قویتره
    ارههههه پلی گراوند همونههههه افریننننن
    اره کلا دو قسمته اونیکیشم ببین حتماااااا...
    وای اون مومنت....خعلهههههه سمه...

    وایییییی تیننن خبرای جدیدددد از دنیلللل 
    +دنیل همون کوشولوعه تو ایلند ووکالش خوب بود قدش خیلی بلند بود به تاکی میگفت هیونگ..
    قراره اوایل 2023 دبیو کنهههههههههههههههههههههههههه عررررررررررررررررررررررررر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7