𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

بازگشت شکوهمندانه‌ی آنا

همتون فک کردین من رفتم نه؟ نه بابا من عمرا برم

شاید باورتون نشه ولی خب رمز بیانمو یادم رفته بوددد

خیلیییی دلم براتون تنگ شده بوددد😭😭

+توروخدا بگین شماهم دلتون برام تنگ شده بوددد

𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۸
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊

    هاییییی 

    دلم برات انقدر تنگ شده بود که نگمممممممممممممممممممممممممممممممم

    خوبی ؟ مدت زیادی بود نبودی تو بیان 

    یکم بیشتر بیا و سر بزن ماهم از تنهایی دربیاییم

     

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۳ تیر ۰۲، ۱۲:۱۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حتماااااا
    خودمم اینقد دلم براتون تنگ شده بودددنمنکرپتلن
    اره رمزم یادم نمیومد🤡
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    ۸ تیر ۰۲، ۲۲:۲۵
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    سلاممممم وای کجا بودی تو دخترررررررر بخدا همه جور فکر به سرم زد😐

    خوش برگشتی^^🤍

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۳ تیر ۰۲، ۱۲:۱۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    نایونننمامنلنتل😭😭😭
    اینقد دلم براتون تنگ شده بود که اصن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7