𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۹ ب.ظ

چالش زندگی به شرط چاقو

فرض کن یه بیماری لاعلاج گرفتی و دکتر ها جوابت کردن و بهت گفتن فقط چند ماه زنده میمونی و تو تنها کسی هستی که اینو میدونه و بقیه اینو نمیدونن...

از مطب دکتر میای بیرون و :

1) اون لحظه ای که دکتر بهت گفت چند وقت بیشتر زنده نیستی چه حسی بهت دست داد؟

عاممم...راستش واقعا ایده ای نسبت بهش ندرممم...به احتمال زیاد خیلی بیخیال به خودم میگم

"انا...دختر این خیلی خفنه تو داری میمیری"

 

2) الان که تو این شرایطی  کلماتی که برات معانی خاصی داشتن  ایا تغییری کردن؟  تعریفت از مرگ و زندگی..... خانواده و دوست.... ارزو...

راستش اره...چون من ارزوهای بلندمدت زیادی دارم و وقتی مطمعن باشم ک نمیتونم بهشون برسم با ارزوهای کوتاه مدت جایگزینشون میکنم

 

3) چیکار میکنی تو این فرصت باقی مونده؟

راجب به زندگیم...ریسک پذیر تر میشم و کارایی ک تاحالا ازشون متنفر بودم رو امتحان میکنم..برنامه ی خاصی ندارم

یکاری که حتما باید انجام بدم اینه که برگردم اهواز و دوستای اونجامو دوباره ببینم دلم براشون تنگیدهههه...

ولی یه کاری ک ارزومه انجامش بدم اینه ک به همه دوستای انلاینم بگم میخام تنهایی ببینمت و یه جا رو مشخص کنم...همشون باهم تو یه تایم بیان یجا و هممون باهم خوش بگذرونیم.. اینکه همو ببینیم خیلی خفن میشه

+البته با صرف نظر از سنامون...

 

 

4) چه کارهایی بوده که میخواستی بکنی ولی حالا دیگه نمیتونی؟

نمیتونم به دوستام بخاطر زبانم پز بدم  و نمیتونم فیلم ببینم

از همه بدترررررر

نمیتونم اهنگ گوش بدمممم و ام وی ببینممممم

 

 

 

5) چه پشیمونی هایی داری؟

اومممم...اینکه نتونستم همه اهنگامو گوش بدم شاید باعث پشیمونیم بشه ..راستش اگه کسی رو ناراحت کردم باعث پشیمونیم نمیشه و باعث نمیشه ک برم و پاچه خاریشو بکنم

 

6) چیزی هست که بخوای جبرانش کنی؟

کارایی که دوستای مجازیم برام کردن...اینکه تونستن تحملم کنن خودش یه نعمته

 

 

7) کسی هست که بخوای ببینیش؟

اره...

همونطور ک گفتم دوستای انلاینم و دوستای قدیمیم

 

8) دلت برای چیا تنگ میشه؟

خیلی چیزا...گوشیم و موزیکام

دوستام

خانوادم

 

9) چجوری میخوای به اطرافیانت بگی؟  اصن دوست داری بهشون بگی؟  یا دوست داری بی خبر بری؟

نمیگم..فقط بهشون میگم میخام برم مسافرت و وقتی به وقتش نزدیک شد میرم یجایی که تنهایی بمیرم

بعدشم یجوری میمیرم که انگار فقط گوشیم انتن نمیده

 

 

10) جایی هست که بخوای بری ؟ دوست داری تنها بری یا باکسی بری؟

اره...میرم استرالیا

+گفتم علاقه زیادی ب استرالیا دارم...

و میرم کنسرت انهایپن قبل از اینکه اونقدری گرون بشه ک توان خرید بلیتشو نداشته باشم..

+شاید خیلی فکر احمقانه ای باشه ولی من ب خودم قل دادم یه بارم ک شده برم کنسرت انها

 

11) از ادما دوری میکنی؟ یا بیخیال رفتار میکنی؟

فقط همه چیو ول میکنم و طبق معمول زندگیمو میکنم

و البته همونطور ک گفتم وقتی نزدیک وقتش شه گم و گور میشم

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۱۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    میمشه یه لحظه ادم کنی؟xD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۲۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حال ندرمممممم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۲۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    حال داری عکسارو درست کنی؟"-"

    میخوام اونارو اوکی کنمxD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۲۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اوکی الان ادت میکنم
    فق برچسب زردا رو پاک نکنی کلی لینک توشون پیست کردم
    اددد شدییییی
    *برچسبای زرد پاک نشنننن
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۳۱
    چرت و پرت نویس وب

    باسههههه

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۳۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اسمتو زدم چرت و پرت نویس وب سممممم
    🤣🤣
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۴۱
    چرت و پرت نویس وب

    گگاووووووو

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۷:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    یاااااا چراااا؟ 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۴۱
    چرت و پرت نویس وب

    بخش پنلم شلوغ شدهههههㅠㅠ

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۷:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    برچسب زردارو میگی؟ 
    سیوشون کردم بعدن باید برم همه اینا رو دان کنم
    انهایپن فان مومنت و مومنتای شیپ مورد علاخممممم ینی جیوونن
    و البته مومنتای انهایپن و توباتو-
    حالا شات عاپ... 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۴:۴۴
    چرت و پرت نویس وب

    خیلی ضایعست اگر که یعفت چالسو الان اپدیت کنم؟xDㅠㅠ

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۷:۲۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن اصلا... 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۹:۵۰
    چرت و پرت نویس وب

    نچ

    چهار جا ادمxD

    و شیش ساعت چگ میکنم نرم پنل اشتباهی...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۲۰:۰۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اها... 
    تلاش کنننن تو میتونییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7