𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶ ق.ظ

چالش سی روز "درباره ی من"

 

دوست داشتمممم اینو برممممممممم....

 

منبع وب بورا اونی کلیک

 

1.یه عکس و ۱۵ فکت جالب درباره خودتون:

خببب عکس از الانم ندارم سو از بچگیم میزارممممم کلیککککک خب تو این سمی ک میبینید یه سال و نیمم بوده...

+مدیونید اگه فک کنید یکی از اون چیزایی ک پوشیدمم مال خودم نیس..

فکت از خودممم:

-بیشتر از ۵ ساعت نمیتونمممممم بخوابم

-خونسردم و اصلاااا استرسی نیستم

-میانگرام(52 درصد درونگرا، 48 درصد برونگرا...) 

-از فوتبال خوشم نمیادد

-مغرور و خودخواهم

-عاشق کتابم

-زیاد با مانگا و کمیک حال نمیکنم

-فرست فندومم سای بود(مدیونید اگه فک کنید بخاطر گانگنام استایل کیپاپر شدم...) 

-تا پارسال از اون آرمیای تعصبی بودم، شب یلدای پارسال از فندوم ارمی لفت دادم

-موهام فرهههههه و خیلیییییی پف میکننن...

-7 ساله سنتور میزنم، قراره گیتار برقی رو هم شروع کنم

-همیشه دوست دارم لیدر و رئیس باشم ولی معمولا از پس مسئولیتاش برنمیام و مجبور میشم ب بقیه دروغ بگم

-سال هاست تو سوال"ترشی یا شیرینی؟" موندم و عمراااااا بتونم انتخاب کنم

-زبانم خوبه

-نمد چرا ولی علاقه وحشتناککک زیادی ب استرالیا و نیوزلند دارمممممم

2.معنی پشت اسم وبلاگ شما؟

خب وبلاگ من دوتا اسم داره

یکی theonea عه که کاملا من دراوردیه و به ترکیب انا و وان عه..ینی من یکیم و اینجا تنها جاییه که میتونم خیلی راحت حرفامو به همه بزنم

و یکی دیگه هم net bookعه ک اینم من دراوردیه...منظورم از این اسم همون نوت بوکه ولی ورژن انلاین

3.یه عکس از حیوون خونگیتون؟

ندارممممممممم

4.عادتی ک دلتون میخواست نداشتینش؟

من وقتی هیجانی میشم یا استرس میگیرم ناخواسته پوست خودمو مک میزنم بعد قرمز میشه و اره دیگه...

5.سوپرقهرمان مورد علاقتون و چرا؟

عام...راستش ندارم

 

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
Last Comments :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۰۹:۵۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    توانایی اینو دارم عکستو میم کنم...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۰۹:۵۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    سممممم... میمش کن
    کفشای بابام، بلوز دخترخالم، گردنبند خالم، عینک عموم، دستبند مامانم
    این ترکیب سمی برابر است با اینننننننن
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۰۹:۵۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    واییی

    میا کراشمههههههه

    اولین کراش دخترمه....

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۰۹:۵۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    واییی دقیقااااا... 
    یه دختر چطور میتونه اینقد کراش باشه..؟ 
    تامبوی کراش پدرسگگگگگگگگ
    +یه مدتی فندوم اصلی GWSN بود(اسم گروهی ک میا توشه عه کامزیک گرلز نیستاااا...) 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۰:۰۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    میدونم میدونممممممممجیچصجثمقمقجق

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۰:۰۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    منبعو زدممم حال ندارمم اپدیت کنممممم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۰:۱۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    آنایوووو

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۲ آذر ۰۱، ۱۰:۲۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    یسسسس تینایوووووووووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7