𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۲۸ ب.ظ

فندومام..

فق بگم من علاقه زیادی ب هایب فمیلی دارم خودتونو اماده کنین 

 

ENHYPEN

خب اول با فندوم اصلیم شروع میکنیم

یه روز داشتم با دوستم چت میکردم که بهم گفت "راستی این مسابقه جدیده رو دیدی؟اسمش ایلنده"

منم رفتم دنبالش و.. اونموقه قسمت 7 تازه اومده بود و... اره دیگه

بایس اصن نمیتونممم داشته باشم اینقد سخته

+یکی ب من بگه چرا انتخاب بایس تو فندومای اصلی اینقد سخته... 

 

TXT

اون اولا وقتی can't you see me ریلیز شده بود کلیی معروف شد

و منم دیدمش و موآ شدم

+مدیونید اگه فک کنین بخاطر توت فرنگیا موآ شدم.

بایس...عامم واقعا نمد نمیتونم انتخاب کنممممم 

 

Seventeen

پارسال تابستون بود فک کنم، داشتم تو نماشا میچرخیدم ک اشتباهی دشتم خورد رو یچیزی و یکی از لایوای سونتین پخش شد

منم همونموقه کارات شدم

بایس...از جون و د ایت و هوشی خوشم میاد ولی همچنان بایس ندرم 

 

GOT7

خب شما همتون سمای گات سونو دیدین و منم بخاطر دیالوگ معروف

"هالو،انیونگهاسه اوووو" اگاسه شدم و...

راستش هیچوقت ب بایس داشتن تو گات سون فک نکردم،انگار فقط میماشونو دیدم اصنننن...

شایددد بم بم ولی همچنان نمد

 

WEi

تقریبا ده ماه پیش تو پینترست یه ویدیو ادیت از وی آی دیدم

و هموننننموقه تصمیم گرفتم روآی بشم

بایسم سوکهوا رکرام یوهان و دهیون

+بالاخره ی گروهی ک توش بایس دارمممم

+ادمی رو زمین هست ک رو دهیون کراش نباشه؟... 

 

The boyz

اون قسمت ایدلز المپیک رو دیدین ک یه ربات میوفته دنبال اریک؟

خب من با اون برنامه مصمم به سمت د بویز استن کردن رفتم

و اره دیگه...

بایسم اریک رکرم سونوو

+مدیونید اگه فک کنید بخاطر اون رباته بایسم اریکه... 

 

&TEAM

خب من از قسمت اول انداودیشن وقتی فهمیدم کی و تاکی و ای جی قراره دبیو کنن، انداودیشنو دیدم

و اره دیگه....

بایسام هایاته و تاکی، رکرم کی 

 

NCT

خب من یکمی دیر انسیزن شدم ینی از قبلا اسم انسیتی رو شنیده بودم ولی نرفته بودم فنشون شم،وقتی ترک زو منتشر شد انسیزن شدم

بایس...عام نمیدونم لوکاس؟مارک؟یانگیانگ؟

واقعا نمد 

 

Tempest

خب من همین چندروز پیش وقتی فهمیدم هانبین تو تمپسته فنشون شدم

و هنوز تو تلفظ اسم فندوم موندم ینی آی خونده میشه یا آی ای

+به نظرتون iE چطور خونده میشه؟

عام بایسام لو و ته ره رکرم هانبین 

 

Stray kids

عام.. راستش من از زمان بک دور اسکیزو میشناختم

ولی بخاطر اون پارت کشنده ی فلیکس تو گادز منیو استی شدم

و اره دیگه

بایسام لینو و هان رکرام هیونجین و فلیکس

+تا اطلاع ثانوی رو ترک taste کراش و قفلی عستم 

 

Xdinary heroes

همتون میدونین ترک happy death day چقد قفلیه دیگه اره؟

و جوری ترکوند ک حد نداره، دو سه روز بعد دبیو بود و من هرجایی میرفتم این اهنگو میشنیدم و بعدشم تصمیم گرفتم اویل بشمم

بایسم گائون رکرام کلشونننن

+فق منم ک فک میکنم اسم فندوم یکمی زیادی دیر مشخص شد؟ 

 

SF9

همتون سریال فردا رو دیدین دیگه؟منم وقتی اون سریالو دیدم رفتم دنبال بازیگراش و فهمیدم روون بازیگرشه و همونموقه فنشون شدمم

بایسم روون رکرم کلشوننن

+انتخاب بایس بسیارررر سخت بود یونو؟🤣💔

 

Newjeans

تو تبلیستی بورا اونی داشتم چرخ میزدم ک یه فنسایت دیدم ب اسم نیوجینز

و رفتم توش و دیدم ک کلا یه پست داره ک اونم کاونت داون بود ب روز دبیو

زده بود "دو روز تا دبیو"

و همون موقه بانی شدم دیگه

بایسم دنیل رکرام هانی و هه رین

+وایب دنیل>>>>>>>>>>

+من اخر نفهمیدم اسم فندوم بانی عه یا توکی اصنننن 

 

Le Sserafim

اگه یادتون باشه لسرافیم قبل دبیو دو تا وب داشتن یکی ماله بورا اونی بود یکی دیگه ماله سیسو

و دو ماه قبل دبیو من این وبا رو پیدا کردم و اره دیگه...

بایسم..عا نمددخععغفق

شایدد..اونچه،کازوها و یونجین؟؟..

 

...

بخداااا لیست کامل نی کلی فندومه دیگه عم دارم..

حالا هرروز اضافه میکنم بهش..

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
Last Comments :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۲۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    دهیون*"-"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    چرا هی دوس دارم بگم داهیون.. T-T
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    گمشو-

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    هعی.. 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    ولی مگه فندوم نیوجینز نیوتیشرت نبود؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۰ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اسیدددددد...ن نبود🗿🗡
    البته گفتن دوتا داره.. یکی بانی
    یکی توکی(همون بانی ب کره ای) 
    نمد چرا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7