𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۷ ق.ظ

و منی ک تازه فهمیدم

دو ساللللللللل....

دو ساللللل واسه هانبین عر زدم همین الان فهمیدم مارچ امسال تو گروه tempest دبیو کرده....

خب من رفتم ک فن تمپست بشمممم

+بیاین قبول کنیم امکان ندارههههه یکی ایلندو ببینه واسه هانبین نمیره این بچه خیلییییی کیوتههههههعهههههه

چرت و پرت نویس وب Aurora Kim چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب چرت و پرت نویس وب نورلند :) نورلند :) چرت و پرت نویس وب Aurora Kim نورلند :) 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۷ آذر ۰۱، ۰۹:۵۸
    چرت و پرت نویس وب

    چرا به من گفتی دبیو نکزدههههثحصنبنثجثتند

    الاخخخخخخخخخ

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۱۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    خودم تازه فهمیدمممممممم... 
    وبم دارن تازههه
  • Aurora Kim
    ۲۷ آذر ۰۱، ۰۹:۵۹
    Aurora Kim

    ناموصا نمی‌دونستین؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۳۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن راستششش... 
    ویدیو و اینا از تمپست دیده بودم ولی اصلااااا متوجه هانبین نشده بودم
    +اسم فندوم آی ای تلفظ میشه؟ 
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۷ آذر ۰۱، ۱۰:۲۳
    چرت و پرت نویس وب

    خوشحالم یه ادم عاقل منو کیپاپر کرد...

    اون مبا وی آی^^

    تو اینترنت سرچ مرگ کیم یوهان ببین چی میاره...:")

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وات د فازززز؟ 
    انگلیسی یا فارسی سرچ کنم؟ 
    توعم بزن دیسبندی انهایپن واست میاره این گروه پسر در سال 2013 دیسبند شد... 
    مود من: وات د فاززززز تو اون سال نیکی کلا 8 سالش بودههههعه
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۷ آذر ۰۱، ۱۰:۲۴
    چرت و پرت نویس وب

    تمپست امسال دبیو کرده؟

    سال پیس دبیو کرده ها:/

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن قرار بود پارسال دبیو کنن ولی بخاطر اینکه هیوک و لو و هانبین کرونا گرفتن دبیوشون شد امسال

  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۷ آذر ۰۱، ۱۰:۲۸
    چرت و پرت نویس وب

    نه ۲۲

     

    پشمام 

    مکنسون کپی لینویههه 

    من از لینو میترسم😂😭

    آه زندگی~

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وایییی اره ته ره خیلی شبیه لینوعه پشمام
    اوکی بایسام شدن ته ره و لو رکرمم هانبین... 

  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۷ آذر ۰۱، ۱۳:۱۸
    چرت و پرت نویس وب

    عکسمو میتونی پولار بندازی؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اره میتونممم
  • نورلند :)
    ۲۷ آذر ۰۱، ۱۹:۰۳
    نورلند :)

    منم سر سویون بود فک کنم داخل گرلز پلنت چقدر عرررررررررر زدم بچه چقدر با استعداد بود اخر نفر دهم شد:| از گرلز پلنت999 فقط 9 نفر دبیو میکردن بعد این نفر دهم شد اصن شانسو میبینی:||||| بع فهمیدم تو گروه بیلی دبیو کرده بعد از دبیو گروه اضافه شد مث ردولوت اسمشو گذاشته شین 

    کلی خوشحال شدممممممممم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اره خیلییییی خوشحال شدم منمممم
  • نورلند :)
    ۲۷ آذر ۰۱، ۲۳:۲۷
    نورلند :)

    عررررر درست شد نمد چرا

    اون گزینه اومد مرسی بای

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حیحی کاری نکردم
  • چرت و پرت نویس وب
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۱
    چرت و پرت نویس وب

    منبعت کیه؟

    هیونا و دان هم اونجوری جدا نشدن...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۸:۲۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    منبعم؟ reddit
    البته خبر هیونا و دانو از اونجا برنداشتم
    تو اینستا دیدم اونو

  • Aurora Kim
    ۲۸ آذر ۰۱، ۰۹:۱۰
    Aurora Kim

    همون آی بگی حله

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۸ آذر ۰۱، ۱۴:۰۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اها ینی E خونده نمیشه؟
  • نورلند :)
    ۳۰ آذر ۰۱، ۰۱:۰۴
    نورلند :)

    میگم چطوری یه کار کردی این گزینه be whit me  اینجان؟
    اخه بزنم مسقل و منوساز میره تو بخش منو جدا نشون نمیده

  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    ۲۲ دی ۰۱، ۱۴:۰۷
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    واییییییییییی آره منم چند روز پیش فهمیدم انقدر گریه کردم ㅠㅠ💕

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۳ دی ۰۱، ۱۶:۰۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    هههعییی.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7