𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
𝔄𝙣𝙖 ...
𝔄𝙣𝙖 ... سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳ ق.ظ

افکارت...

یادت نمی آید آخرین بار کی خوابیده ای. ولی بیخوابی کلمه ی خوبی برای این اوضاع نیست.انگار یک بیماری واگیردار است که اگر به مرده ها هم نزدیک بشوی بیدار می شوند.

به سقف خیره می شوی.قرار بود فقط آهنگ گوش بدهی تا خوابیدن برایت آسان تر شود.ولی الان حتی نمیفهمی آهنگ چه میگوید.نمیدانی به چی فکر میکنی.به آینده؟شاید هم به گذشته.شاید اصلا درحال فکر کردن نبوده باشی.مغزت را زیر و رو میکنی و یادت نمیاید.داشتی چه کار میکردی؟تو آنجا بودی؟حتی احساسات خودت هم برایت غیرقابل باور بودند.

هرفکری که می آید توی سرت.چه حقیقت یا چه دروغ باید ازش بترسی.صداها حرف میزنند.توی گوشت نه.توی مغزت.به تو میگویند چه کار کنی و صدایشان آنقدر واقعیست که نمیدانی خواب است یا واقعیت.

سعیت را میکنی که بهشان گوش ندی اما آنها با روانت بازی میکنند.میگویند بخواب.اگر بخوابی چی؟حرف هایشان بر تو پیروز می شود و چشم هایت را می بندی.اما زودتر از آنچه فکر میکنی دوباره باز می شوند.در اصل باز نمی شوند.تو بازشان میکنی.چون وحشت میکنی. وقتی چشم هایت را میبندی تاریکی بی پایانی میبینی.داری غرق می شوی و نمیتوانی جلویش را بگیری...

-چلنجر دیپ:عمیق ترین نقطه ی جهان


ایده ای ندارم ک چرا همچین پستی گذاشتم.فقط وایبشو دوس دارمممم

و...کتابشو بخونین.زیادی خوبه

𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ رَها شُدِهـ ❥ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
Last Comments :
۶۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۰۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    فکر کنم بیشتر از ۵ تا کتاب ناخوانده دارم"|

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    من همه رو تموم کردم
    و الان دارم برای هشتمین بار این کتابه رو میخونم..فقط نمد چرا ولی دوسش دارممممممممممممم خیلی زیاددددددددددد
    به قوله دازای:یه کتابه خوب همیشه خوبه
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    ۸ بار!"-"

    وی تاحالا یه کتابو ۲ بار نخونده*

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    سممم..منم معمولا یه بار میخونم کتابامو ولی این کتاب حسابش جداس..
    هرچقد بخونم عمرا خسته بشم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    انا...ثه چمله میگم اگر درکش کنی بهت اوسکولات میدم"-"

     

    دارم اولین دومین تولدای ایدلامو تجربه میکنم و حس فوق العاده ایه

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    فهمیدمممم
    این اولین باریه که داری برای دومین بار تولدشونو جشن میگیری.خوشحال کنندس
    +درک و شعور بسیاررر بالا..
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۴
    رَها شُدِهـ ❥

    کلی رمان دارم که نخوندم
    و کلی رمان که باید بخرم..

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    کلی رمان دارم ک باید بخرم
    ولی این رمان..یجورایی میبرتت تو یه دنیای دیگه...اینقد خوبه ک نگم برات
    حتما بخونش.
    +وقتی برای هشتمین بار داری میخونیش و دوست داری همه بخوننش
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    غلط تایپی<<<<<

     

    +گهلم باهات

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وات؟غلط تایپی داشتم؟

    +چرا بچ؟میدونی ک خیلی دوست دارمممم و همش قهر میکنی؟
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    افریینننxD

    جدا حس عالی ای داره...

    داشتم پست تولد یونگها رو نگاه میکردم...

    یاد سال پیشش افتادم..

    فنا بهش گفته بودن سبیه پاستیل نوسابه ای سده و

    مینیستا ایکس سینبه نیمش تیویلیدیشو بیهیش تیبریک گیفتین🦖

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حیحیییی
    ایم ده مینینگ عاف درک..
    خداعیش اسم یونگها..یو یونگها چرا اینقد سمههه
    تولد پارسالش روآی نبودم
    واتتت..مانستا اکسو دوستتت
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    نه من داشتم 

     

    گمشو اولین بارمهxD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عاها..کلمه غلط تایپی رو از رو تو ساختن خاهر

    +خفه شو سومین باره.یونو؟:/
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۱۹
    رَها شُدِهـ ❥

    سعی میکنم بخرم و بخونمش*-*
    سیزده رو خوندی؟ یا اشتباه در ستارگان بخت ما؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    سیزده رو خریدم.هنوز وقت نکردم بخونمش
    در روز های اینده میخونمش.
    اشتباه در ستارگان بخت ما؟ باحال به نظر میرسه 
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۱
    رَها شُدِهـ ❥

    @تینا + انا
    میخوام ازتون کنکور کیپاپ بگیرم *-*

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    @تینااااا خاهرممم
    من امادممممم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    همونطور که سونگمین هدایت کننده فنای دی سیکسه

    یونگهائم هدایت کننده فنای مانستا اکسه

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    زیباست..
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    @دین

     

    پایم فقط بعضی گروهارو نمیشناسم هنوزxD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    @دیننن
    منو ک همه میدونن گاده کیپاپم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۳
    رَها شُدِهـ ❥

    بخون قشنگه
    اره 5 قدم فاصله هم یه چی تو همون ژانره

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    واتتت پنج قدم فاصله رو..خیلی دوست دارممم
    حتماااا
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۴
    رَها شُدِهـ ❥

    خب چون اماده این نمیگیرم رد شدین تبریک میگم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حالا ک فک میکنم اصلاا اماده نیستمااا..سمم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۵
    رَها شُدِهـ ❥

    دین چیه بچه ؟ :/ کلا 4 حرفه همونم مخفف میکنی؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    @تنننن
    عا من اسمتو نمیدونمممم..تینا گف دین منم گفتم دینن
    بده بدونم چندسالته..
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۵
    رَها شُدِهـ ❥

    اره خیلی قشنگه :"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    آخ آخ بایددد بخونم اینو..
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۶
    رَها شُدِهـ ❥

    حرف زده شده پس داده نمیشود.

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    همیشه حق با مشتری بیددددد
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    @خالا*-*

    خو اسم منم۴ حرفهxD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    @همون ک اسمتو نمد 
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۷
    رَها شُدِهـ ❥

    دینا 16 دهم
    تو انا هشتم؟ یا هفتم نمیدونم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عه اسمتو عوض کردی..میدونستم اشناییااا
    خوشش
    نخیرم انا شیشم
    ولی باید هفتم باشم
    طول میکشه توضیحش فق بدون دو ماه از تینا کوچیک ترم
    و شیش روز از ایسا بزرگتر
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    دیناست"|

     

     

    +الاغ کی باهات قهر کردم؟"|

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عاره فهمیدمم

    +همیشه.تو کلاا با من قهر بودی..الاخم خودتی داداچ
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    شیشمه شبشمه

    یوهاهاهاااxD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    +هیچی خنده های شیطانیه یه enfp نمیشه
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۸
    رَها شُدِهـ ❥

    اینجا حق با منه چون خاله تینا عم *-*

    @تینا
    خب تو خودت اسمتو مخفف کردی :/ دین میگی یاد دین و زندگی میافتن ملت :/

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    سمم
    من اسمم سخته مخففش کردم شده انا.آترینا.
    @تینا

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    اصلا ای کاش همه مثل من قهر کنن...

    چقدر گلم من:")

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    تو الاخی..الاخ:)

  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۲۹
    رَها شُدِهـ ❥

    عه خب مث اینکه اشتباه شد شیشمی
    با تچکر از تینا*-*

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عاا حرفی ندرم.
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    ایش"-"

    اصلا از اونجایی که خواهر زادتم خودم لوس میکنم کوییزو بگیری'^'

     

    @دینو

    من خودم نکردم ...xD

    دین و زندیگ"|..

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    *خنده
    هردو بس کنین پلیز.من این وسط دارم جر میخورم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۱
    رَها شُدِهـ ❥

    تینا
    دینو اسم یه دایناسوره :/ هر چی اسم خالتو کامل نگی شب باید رو کاناپه بخوابی

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    دینوووو
    دوسش دارمممم
    بهت میادد
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    از خنده خود را گاز میگیرد*

     

    من کی باهات قهر بودم انصافا؟"||

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    *میزند پسه کله ی تو

    قهره واقعی ک هیچوقت
    ولی شوخیی بیست و خورده ای باری شده:/
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    من گاو نبودم احیانا؟"|

    ولی هنوزم چرت و پرت نویسم-

    xDD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن گاو من بودم
    تو الاخی
    عاره..تو چرت و پرت نویسه خودمییییییی
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۳
    رَها شُدِهـ ❥

    انا کجا زندگانی میکنی فرزندم؟*-*

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    تهران خاله
    +شبیهه این خانوم مهربونایی ک دوس دارم بهشون بگم خاله")
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    انا...

    یچی میگم ناراحت نشو...

    تولدتو یادم رفته"|....

    ۱۸ بهمنی؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن بابا مهم نی
    عاره
    هروقت اسم من اومددد یاده 22 عه بهمن بیوفت :///
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    چرا جر بخوری؟

    بیا خودم میوزم اصلا"-"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    چون شما دوتا خیلی سوییتینمنددذرنتذیدمطپ.ئطدت
    یه سوال.اونایی ک میرن ترکیه بخیه میزنن دوخت ترک حسابن؟
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۶
    رَها شُدِهـ ❥

    بل صحیح..
    شما دینو صدام کن دوس داری

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اخیییی تو چقد با من مهربونییییی
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    از بس زر میزنم نمیدونم جواب چیو بدم...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وایی دقیقا.دستام درد گرفتن اینقد تایپ کردم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۷
    رَها شُدِهـ ❥

    بیا خاله تو عم میشم
    خاله دینو
    عه منم تهرانم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اخییییی خالههه دینوووو
    +چرا یاد اون اهنگه بیبی شارک افتادم.؟
    عه البته ما پارسال اومدیم تهران.قبلش اهواز بودیم..
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۳۸
    رَها شُدِهـ ❥

    بیبیز تعطیلیا باعث شده چیزای جذابی کشف کنم..
    مثلا میدونین چرا امروز اصفهانو تعطیل نکردن؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    چه جیزایی خاله؟")
    چون همین الان داریم تو مطالعات درس اصفهانو میخونیم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۱
    رَها شُدِهـ ❥

    چون تو خواهر زاده خوبی هستی باید باهات مهربون بود

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ایم گودگرللللل
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    یه عدد حسود احساسای را مشاهده میکنید*

     

    دینو لقبی بود که من دادم بهت'^'...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    کلا enfp عا حسودن

    تینا شکسته عشقی خورد.از خالش:/

    +عا راستی غزل میگه "سلامه منو به تینا برسون به نظر ادمه باحالی میاد کاش بتونم باهاش اشنا بشممم"
    اونم عین تو enfp عه
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۲
    رَها شُدِهـ ❥

    نه دقت کن
    من هی گفتم یه چیزی درست نیس ولا اصفهان باید تعطیل میشد امروز بعد فهمیدم که مشکل از استاندارشونه
    فامیلیش شیشه فروشه..

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    سممم
    گاد این چ فامیلیهههه...
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    شاید؟

    تو فعلا دوخت ایرانی به دیت تیناییxDD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    زیباست..خیاطه کی بودییی؟
    پارسال کار و فناوری رو ک خوب پاس کردی؟حداقل پاره پورم نکنی
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۴
    رَها شُدِهـ ❥

    حسود احساساتی کوچولو من
    تو عم دینو صدام کن
    وایسا .. از اینکه خواهر دار شدی تو دو ثانیه خوشحال نیسدی؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    @تینننن
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    مامان خودش خبر کودک جدید را ندارد*

    نمیشه دختر خالم بشه؟xD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    مامانم کیههه؟
    نه راحتم.:/
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    من تازه امسال دارم کار و فناوری کار میکنمxDD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وات؟ مگه پارسال نداشتین؟
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۷
    رَها شُدِهـ ❥

    دختر خالت بشه؟؟ بعد اونوقت باباشو از کجا بیارم؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۴۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    همون دیگه..
    میشه بابام سونگهون باشههههه؟
    +بابای خیالی...
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    مخم داره میپوکه نیمفهمم چی له چیه...

     

    @ انا

    نه مجازی بود کاری نکردیمxD

     

    @دبنا

    میتونید یه خواهر جدید اضافه کرده ...و خودتم ته شوهر داری...xD

    بزیارید تک دختر مامان و بابام بمونم"|-

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    وایی دقیقا...

    عوا راس میگی کرونا رو یادم رفته بوددد
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۱
    رَها شُدِهـ ❥

    راستش تا دو روز پیش بابا داشتی .. ولی الان نداری
    یعنی میخوای مامانت باشم؟

    اگه تو بخوای اره چرا که نه؟ (وی بایسش سونگهونه)

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عههه بابام..
    مهم نی
    *وی بعده سه سال هنوز بایس انتخاب نکرده
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۱
    رَها شُدِهـ ❥

    تینا عزیزم
    خالت مجرده بیخود شوورش نده :"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    زیباست..
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    انا

    بیا دلمونو بزنیم به دریا هرچی دم دستمون رو جواب بدیم اصلا

    هر دوتون@

    فقط قل بدید چیزی ایگنور بدونید که علتس چیه.xD

  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۵
    رَها شُدِهـ ❥

    دخترم بیا *رو پام میشونمت
    بابا سنگهونت زیادی جذابه هااا برعکس ننه ات :"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    *بغلت کردن
    ارهه..بابام و مامانم هردوتاشون ژزدابن بخاطر همینم من جذاب شدم..:/
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۶
    رَها شُدِهـ ❥

    @تینا
    چی چی؟نفهمیدم*-*

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    بابای منم زیادی جذابه::)))

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    معلم"دیگه چیزی نبود؟

    من: 

    بچه ها:

    چتروم:

     

     

     

     

    جدا دیگه مخم نمیکشههههته

  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۸
    رَها شُدِهـ ❥

    بابای تو عم جذابه مث مامانت :"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    زیباست..
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۱:۵۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    داداسامم جذاب ترن:")))

    *وی داداشاشو بزور چپونده تو پاچه مادرش*

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    داداشات کیانن؟
    وی ای؟
    اگه اینطوریه که هیسونگ عمومه
    سونو و جونگوون پسر عمومن
    نیکی داداچمه
    جی هم دوس پسره پسرعموم ینی جونگوونه ک خیلی باهاش رفت و امد داریم..:/
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    داداسامم بیاید اسباب کشی کنیم به پست جدید...

    یکم دیگه اینجا چت کنم مخم میپوکه...

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۱
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عاره بابا بریم تو پسته مطالعات
    این پست محتواش زیادی سنگینه..
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۱
    رَها شُدِهـ ❥

    نه مامانت جذاب نیس بیبی
    تو به بابات کشیدی جذاب شدی

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن خیرمممم هردوتاتوننن جذابینننن
    مامانننن میشه خانوادمون همچین باشهههه
    سونگهون ک بابامه..
    هیسونگ عمومه
    سونو و جونگوون پسر عمومن ک خیلی منو دوس دالننن
    نیکی داداچمه
    جی هم دوس پسره پسرعموم ینی جونگوونه ک خیلی باهاش رفت و امد داریم..:/
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    نه متاسفانه...

    یادته ته خواستگاری جونسو رو راه انداختیم مادر شوهر عزیزxDDD...

    در نتیجه ترجیح میدم وی آی بستی های جونسوی گرامی باشن-

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عا..
    عا عاره..همونی ک پسرم جوابه رد داددد
    اها..اینم خوب چیزیه
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    قهرم باهات اصلا...

    گاو"-"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۰۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    بعد میگی ما باهم قهر نکردیم.
    این دومین بار تو امروز..
    الاخ:/
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۱۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    معلم فناوری چقدر زر میزنه

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۱۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    واسه ما زنگ تفریحه
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۲۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    عا راستی...

    جواب غزل*

     

    منو خیلی داری پیششون خوب جلوه میدیا.."|

    و اشنا شدن من با اون بستگی به خودت دارهxD^-^

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    منن؟
    ن بابا بهشون میگم تینا یه الاخه حسوده که دوسش دارم
    عاره بابا جدیدا رفتم رو مخش بیانیش کنم"-"
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۲۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    عوم..

    پس حالا که خودت راضی بگو بیاد روآیش کنمxDDD

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۷:۲۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    کیپاپر نیس
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۳۶
    رَها شُدِهـ ❥

    اگه تو بخوای حتما میشه دخترم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۲:۳۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حیحییییی..
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    ۲۷ دی ۰۱، ۱۳:۴۳
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    اسم کتاب ؟؟

    وای من همه ی رمان ها و کتاب هامو بالای ۵ بار خوندم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7