𝐍𝕖𝕥 𝐁𝕠𝕠𝕜

welcome euroboen
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • نورلند :)
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۷:۳۱
    نورلند :)

    تفلدت مفالک اونی!

    نمیتونم بگم اونی چون توعم هفتمی اونی!

    صدالبته که میتونم بگم چون من 12 سالمه نیمه اولی ام و بدتر اخرررررر اخررر نیم اولم 19شهریور(اموجی خنده)

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۷:۴۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    من شیشمم.یه سال عقب افتادم*-*(ایموجی خجالت)
    عه جدیی؟ من سال 88 بدنیا اومدم تو 89 یی نه؟
    تولدت یادم میمونههه
    تولدت با سالگرد وب کیپاپ ادیت تو یه روزه..(ایموجی خجالت)
  • نورلند :)
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۷:۵۷
    نورلند :)

    عههه جدیییی پشمانم

    چه طوری 88 هستی بعد شیشمی؟ میتونی هشتمم باشی

    به هرحال اونیمی:")

    میسییییی یکی یادش موند:"))

    (ی نفر دیگه هم هست(اموجی لبخند بغض دار(واقعا به این اموجی نیازمندم)))

    چون تابستونم تومدرسه هیچکی تبریک نمیگه

     

    تولدت با سالگرد وب کیپاپ ادیت تو یه روزه..

    -وات واقعا؟ ماله تو یا واله هیکارو؟

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۴
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اخه سال دوممو بخاطر معده درد و مشکلات سلامتی بستری بودم بیمارستان. بخاطر همینم یه سال عقب افتادم. ولی الان اوکیم
    واییی خیلی بده.. من هیچوقت تولدمو به بچهای کلاس نمیگم چون فقط میرن رومخ.. 
    -مال من. مال هیکارو سالگردش ابانه اگه اشتباه نکنم
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۸:۵۳
    رَها شُدِهـ ❥

    دختر قشنگم .. عشق مامان
    تولدت مبارک کیوتکم 🫂 امیدوارم تو سال جدید زندگیت بهترین چیز ها رو تجربه کنی ، هر روز بیشتر از دیروز بخندی و هر روز بیشتر از دیروز موفقیت هاتو ببینم خوشگلم ❤️‍🔥

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    واییییی.. ماماننننتهلتغقعیفبابیفقس 
    مامانننننعهقغقسفثیغقی.. مادررممممم.. پاره ی تنمممممحافعببفعل
    تنکتتت.. 
    -بخدااااا اکلیلی شدم.. 
  • Ana *_*
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۴
    Ana   *_*

    تولدت مباااارررککک خوشگله🥳🥳💜💜

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    تنکتتتتهغعلب
    عا راستی.. خوب باهم اشنا نشدیم.. 
    نیکنیمامون یکیه البته🙂
    ولی خب من آترینام. معمولا انا صدام میکنن. ۱۳ سالم شده و INTJ عم
    تو چی؟ 
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۲۸
    رَها شُدِهـ ❥

    ووشش بیبی کیوتممم
    ببخشید که پیشت نیستم تا حضورا امروزو برات جشن بگیرم گوگولم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۳۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    همین که باهام حرف میزنین بهترین سوپرایزه
    مادر،یچیزی بگم نمیزنیم؟🙂🔪🗿
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۳۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    میخوام برم اینترنت خونرد جرس بدمممیممیحی

    نه نهه مخابراتوووووو

    هم تلفن خونه قطعه هم اینترنت ریدمانتهههبهبهبخحب

    بارونم داره میاد...

    حس زندانی دارمممم نمیتون مهیچ گوهی بخورممممممم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۳۸
    𝔄𝙣𝙖 ...
    و منی که اینترنتم خیلی خوبه.. 
    عه واقعااا داره بارون میاد؟بزار برم نگا کنم..
    واییی حقققق..روز تولدمه،باید درس ازاد بنویسم،تکلیف ریاضی دارم،تکلیف زبان دارم،تازه فردا قراره کارنامه هاروعم بدن..
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    بده انجام بدم برای کادو تولدتXD
  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    واتتت واقعااهغلعفقیغیغ
    خیلی مهربونییییی میدونستییهخاعهفیغقی
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    بده انجام بدم برای کادو تولدتXD

    مود انا: تو یبار حل کردی برای هفت پشتم بستمه،..

    ولی ادم باش ۴ تا از ۶ تاتو درست حل کردم یکیشم که نامفهوم بود کلا..،

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    منلعغیفتی
    حقققق
    اون یکی کلا یه جمع داشت.. ولی حالا ک مهربونی بیا الان برات میفرستم.. 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ده دقیقه دیگه میام میبینمهمرو فرستاده باشیا...
    نتم ریده نمیتونم چپ و راست صفحرو ریلود کنم"-"
  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    باش.. 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    ده دقیقه دیگه میام میبینمهمرو فرستاده باشیا... نتم ریده نمیتونم چپ و راست صفحرو ریلود کنم"-"

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۵۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    حافظه گوشیم پر شده. نمیتونم عکس بگیرم.. 🔪🗿
    از 64 گیگ 63.98 پره.. 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۴۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    ده دقیقه دیگه میام میبینمهمرو فرستاده باشیا... نتم ریده نمیتونم چپ و راست صفحرو ریلود کنم"-"

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۵۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    خب من الان چیکار کنم...
    تکلیفاتون از کتاب نیست؟به کتاب دسترسی دارم
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۵۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    خب من الان چیکار کنم... تکلیفاتون از کتاب نیست؟به کتاب دسترسی دارم

    یائم بگو تو کامنتا خودم بنویسمش

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۰:۵۷
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ن، از جزوه مدرسس.. یه ذره شونو خالی کردم الان میرم عکس میگیرم.. 
  • Ana *_*
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۵
    Ana   *_*

    آره 😄

    کیمیام و یکم مونده ۱۸سالم بشه و ISFJهستم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۱۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    اسم قشنگی دارییی.. 
    خوشبختم. 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۰۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌

    این خانمی که باهاتون تشابه اسمی دارن یبار اسچیتگاه بنده رو گرفتنxDㅠㅠ

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۱۵
    𝔄𝙣𝙖 ...
    عه واقعاا؟... 
    هعییی🤣🗡🗿🔪
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۱۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چیشد اخر؟
  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۲۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ولش بابا خودم حل کردم. میشه کادوی تولد بغل بدییی؟ 
    *بخللللعغهیعفقیغفغفژعف
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۸ بهمن ۰۱، ۲۱:۵۰
    رَها شُدِهـ ❥

    نه عسلم چرا بزنمت؟بگو گوش میدم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۵:۳۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    مادر. دخترت یکیو بوسیده.. 🗿🔪
    البته اول اون شروع کردهتغبعغلهحغیعی
    نمیکشیم کههه..؟ 
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۶:۱۴
    رَها شُدِهـ ❥

    ... کی رو؟؟
    اوخی دخملک کیوتممم
    نه چرا بکشمت عسلکم

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۷:۱۶
    𝔄𝙣𝙖 ...
    پشمام.
    اگه ادمه دیگه ای بود جرم میداد🗿🔪
    عا.. غزلو
    فرست کیسم.. امروز بود.. 
  • Ana *_*
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۶:۲۴
    Ana   *_*

    مرسییی گلم😘

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۷:۲۰
    𝔄𝙣𝙖 ...
    خاهششش
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۱۹:۴۶
    رَها شُدِهـ ❥

    اخییییی دخمل قشنگممم تبریک میگم بهتتتت 🫂🫂
    نه عسلم باید اینو جشن گرفت

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۲۲:۱۹
    𝔄𝙣𝙖 ...
    ودفف.. تو چق مهربونی مادرم🙂🗿🔪
  • رَها شُدِهـ ❥
    ۱۹ بهمن ۰۱، ۲۲:۳۱
    رَها شُدِهـ ❥

    بیا بغلم خوو

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۰ بهمن ۰۱، ۱۱:۱۳
    𝔄𝙣𝙖 ...
    بخلللل
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    ۲۰ بهمن ۰۱، ۱۲:۴۹
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

    تولدت مبارک آنا شییییبی 🥺✨😻💗

    ۱۲۰ ساله بشیییییی 🌈🥳

    بیا بخلممممم 🫂💖

  • 𝔄𝙣𝙖 ...
    ۲۷ بهمن ۰۱، ۱۳:۱۲
    𝔄𝙣𝙖 ...
    بخالللل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7